Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å samle nyttig statistikk om hvordan du bruker innholdet vårt. Denne informasjonen bruker vi for å forbedre, videreutvikle og tilpasse nettsidene våre
. Dette kan for eksempel være informasjon om hvor du kommer fra, hva slags nettleser du bruker og hvordan du navigerer deg rundt på sidene våre.
Fra 1. juli 2013 må alle som er ansvarlige for en nettside og bruker cookies, innhente brukernes samtykke. De aller fleste nettlesere er satt opp til å automatisk godta cookies, men dersom du ønsker det kan du velge å endre dette slik at cookies ikke blir akseptert. Mange nettsteder er imidlertid avhengige av cookies for å fungere som tiltenkt.
Informasjon som samles inn vil kun benyttes internt og ikke bli delt med 3. part. Vi lagrer heller ikke informasjon som gjør det mulig for oss å identifisere deg personlig
.
Ved å bruke nettsidene våre, samtykker du i at vi kan lagre cookies i din nettleser.
Google Analytics er en tjeneste for innsamling og analyse av besøksstatistikk. Denne tjenesten benytter cookies for å analysere hvordan brukerne benytter nettstedet. Google bruker informasjonen som innhentes for å vurdere bruken av nettstedet, sammenstille rapporter om aktiviteter på nettstedet for eieren av nettstedet, samt for å yte andre tjenester i tilknytning til aktiviteter på nettstedet og bruk av Internett. Vi benytter informasjonen som samles inn for å se hvilke sider som blir besøkt, hvordan besøkende navigerer rundt på siden, hva slags utstyr som brukes for å lese nettsiden og lignende. Tjenesten samler ikke inn informasjon som gjør det mulig for oss å identifisere enkeltpersoner.
PHP
For å kunne skille ulike besøkende fra hverandre bruker server programvaren en midlertidig cookie som inneholder en autogenerert ID. Denne kalles for en session, og varer i 24 minutter. Hver gang en side lastes, forlenges levetiden med nye 24 minutter. Denne slettes så snart du forlater nettstedet eller lukker din nettleser.
Personvern (GDPR)
For å kunne invitere eksisterende og nyansatte i Frikirken til FriMaf, mottar vi enkel informasjon fra arbeidsgiver ved nyregistrerting eller endringer i ansettelsesforholdet. Vi lagrer fornavn, etternavn, arbeidssted, stilling, stillingsprosent og e-post. Når en ansatt avslutter sitt arbeidsforhold, slettes all data om personen. Medlemslisten oppdateres av et styremedlem og nødvendig utdrag presenteres styre i saker dette er aktuelt. To til tre ganger i året sender FriMaf invitasjon til å bli medlem til alle Frikirkens ansatte. Dersom du ønsker å bli slettet eller få innsyn i dine data, ber vi deg ta kontakt med oss.